Правила користування віртуально-довідковою службою Друк

ПРАВИЛА
користування віртуально-довідковою службою (ВДС) бібліотеки Полтавського університету економіки і торгівлі (ПУЕТ)

1. Віртуально-довідкова служба бібліотеки ПУЕТ - це бібліотечна служба, черговий бібліограф якої допоможе Вам знайти інформацію про книги, статті, Інтернет-ресурси, а також підібрати список документів за конкретною темою, визначити індекс УДК, ББК.

Віртуально – довідкова служба бібліотеки університету діє згідно з Конституцією України; Законом України “Про освіту”, “Про вищу освіту”, “Про бібліотеки та бібліотечну справу”, «Про національну програму інформації”; Положенням про бібліотеку, нормативними актами, державними стандартами та іншими документами з бібліотечної справи органів управління вищими навчальними закладами України; Статутом університету а також Положенням про віртуально-довідкову службу бібліотеки університету та керівними принципами ІФЛА з цифрових довідково – інформаційних служб.
1.1. ВДС бібліотеки університету організована для обслуговування віддалених користувачів на сайті бібліотеки ПУЕТ в оn-line режимі.
1.2. Право користування цією послугою мають всі користувачі, які звернулися до ВДС бібліотеки університету.
1.3. ВДС виконує довідки безкоштовно.

2. Порядок і режим роботи.
2.1. Запити виконуються протягом всього робочого тижня (понеділок-п’ятниця) з 8.00 до 17.00, крім вихідних і святкових днів.
2.2. Відповіді надаються протягом 1-3 днів в залежності від складності запиту.
2.3. Переглянути відповідь можна на головній сторінці ВДС, архіві виконаних довідок. Відповідь також надходить користувачу на поштову скриньку.

3. Оформлення запиту.
3.1. Перш ніж поставити запитання, рекомендуємо здійснити пошук по сайту (див. сайт біблілотеки –меню розділ «Пошук по сайту»), а також скористатися електронним каталогом бібліотеки університету.
3.2. На початку роботи необхідно заповнити реєстраційну форму. Для повторного звернення ввести логін та пароль для входу.
3.3. Для оформлення запиту заповніть поля на посиланні “Відправити нове замовлення”, де вказати сам запит та його тему.

4. Типи запитів.
4.1. Типи довідок, що виконуються операторами:

  • довідки щодо наявності та місцезнаходження конкретних документів в фондах бібліотеки ПУЕТ;
  • довідки щодо конкретних фактів, подій, персоналій;
  • уточнюючі довідки (уточнення бібліографічних даних документа);
  • тематичні довідки здійснюються на основі використання ресурсів бібліотеки університету, Інтернет-ресурсів;
  • тематичні довідки краєзнавчого характеру;
  • довідки орієнтовного класу (про порядок та умови бібліотечно-інформаційного обслу-говування в бібліотеці, про функції її структурних підрозділів, про заходи, що відбуваються в бібліотеці тощо.
  • індексування документів згідно універсальної десяткової класифікації (УДК), бібліотечно-бібліографічної класифікації (ББК);

5. Обмеження щодо надання довідок:

  • не розглядаються питання пов’язані з написанням творів, рефератів, наукових, дипломних, курсових та контрольних робіт;
  • не надаються відповіді на запитання, що стосуються інформації комерційного характеру, а також інформації, що порушує чинне законодавство;
  • ВДС не займається рішенням математичних та інших задач;
  • не розглядаються питання, що мають за мету задоволення інформаційних потреб розважального характеру (рішення кросвордів, відповіді на питання вікторин, інтелектуальних ігор і т. ін.);
  • не виконуються запити, що виходять за рамки компетенції бібліотеки.
Останнє оновлення на Вівторок, 15 березня 2016, 09:01