Конкурентоспроможність підприємства Друк
Вівторок, 13 березня 2018, 09:24

130318 093 592

Безпарточний М. Г.

Конкурентоспроможність підприємства : навчально-методичний посібник для самостійного вивчення навчальної дисципліни студентами напряму підготовки 6.030504 «Економіка підприємства»/спеціальності 051 «Економіка» освітніх програм «Економічна кібернетика», «Бізнес-аналітика», «Економіка підприємства», «Управління персоналом та економіка праці», напряму підготовки 6.030509 «Облік і аудит»/спеціальності 071 «Облік і оподаткування» освітньої програми «Облік і аудит», напряму підготовки 6.030508 «Фінанси і кредит»/спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» освітніх програм «Фінанси і кредит», «Фінанси, банківська справа та страхування», напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг»/спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг», напрямів підготовки 6.030502 «Економічна кібернетика», 6.030503 «Міжнародна економіка», 6.0300505 «Управління персоналом та економіка праці» ступеня бакалавра ПУЕТ / М. Г. Безпарточний. – Полтава : ПУЕТ, 2017. – 164 с.

«Конкурентоспроможність підприємства» є базовою загальноекономічною навчальною дисципліною для навчання фахівців напряму підготовки 6.030504 «Економіка підприємства»/спеціальності 051 «Економіка» освітніх програм «Економічна кібернетика», «Бізнес-аналітика», «Економіка підприємства», «Управління персоналом та економіка праці», напряму підготовки 6.030509 «Облік і аудит»/спеціальності 071 «Облік і оподаткування» освітньої програми «Облік і аудит», напряму підготовки 6.030508 «Фінанси і кредит»/спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» освітніх програм «Фінанси і кредит», «Фінанси, банківська справа та страхування», напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг»/спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг», напрямів підготовки 6.030502 «Економічна кібернетика», 6.030503 «Міжнародна економіка», 6.0300505 «Управління персоналом та економіка праці» ступеня бакалавра (денна та заочна форма).

Головною метою вивчення навчальної дисципліни є формування у студентів знань та практичних навичок щодо управління конкурентоспроможністю підприємства в сучасних умовах господарювання.