Ефективність маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі: сучасний погляд Друк
Четвер, 01 лютого 2018, 11:15

Ефективність маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі: сучасний погляд

Педченко Н. С.

Ефективність маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі: сучасний погляд : монографія / Н. С. Педченко. Т. І. Яковенко. - Полтава : ПУЕТ, 2017. - 226 с.

ISBN 978-966-184-293-8

Монографію присвячено поглибленню теоретико-методичних засад і розробленню практичних рекомендацій щодо вдосконалення ефективності маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі. На основі методичного забезпечення реалізації вдосконалення маркетингової складової та визначення рівня готовності до впровадження програми розвитку запропоновано систему заходів із підвищення результативності маркетингової стратегії розвитку підприємств рекламної галузі.