Реклама Друк
Вівторок, 16 липня 2013, 07:26

Реклама   Коваленко, О. В.
   Реклама: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. В. Коваленко, I. Ю. Кутліна, М. В. Потабенко ; за ред. І. Ю. Кутліної. — К.: ДП «Вид. дім «Персонал», 2010. — 98 с.: іл. — Бібліогр.: с. 94-96.
   ISBN 978-611-02-0003-5
   У пропонованому навчальному посібнику висвітлюються питання реклами в системі маркетингових комунікацій, розглядаються аспекти рекламного менеджменту в сучасних умовах, викладено засади програми реклами, реалізації та оцінки рекламної діяльності підприємства, проблеми реклами в процесі глобалізації світової економіки. Наводяться засоби та особливості рекламування товарів і послуг на міжнародному ринку, організація рекламної кампанії на зовнішньому ринку, контроль рекламної діяльності суб'єкта міжнародного ринку, а також особливості підходів до створення та організації реклами у різних країнах світу.
   Для студентів вищих навчальних закладів, фахівців з маркетингу, менеджменту.