Маркетинг у галузях і сферах діяльності Друк
Понеділок, 15 липня 2013, 10:25

Маркетинг у галузях і сферах діяльності   Маркетинг у галузях і сферах діяльності [текст]: навч. посіб. / За ред. Буднікевич I. М. -К.: «Центр учбової літератури», 2013. - 536 с.
   TSBN 978-617-673-192-4
   У навчальному посібнику представлено теоретичний та практичний матеріал стосовно особливостей використання методів та інструментів маркетингу в окремих галузях, сферах діяльності: торгівлі, туризмі, індустрії гостинності, банківській сфері, народних художніх промислах, муніципальному управлінні. В окремому розділі розглянуто основи сегментації з урахуванням специфіки окремих ринків.
   Після теоретичного матеріалу у розділах подано основні терміни та поняття, запитання для самоконтролю, тестові завдання для перевірки знань, творчі завдання, ситуаційні завдання для роботи в групах, а також рекомендована література для вивчення теми. В посібнику презентовано програму курсу «Маркетинг у галузях і сферах діяльності».
   Посібник розрахований на викладачів та студентів ВНЗ, фахівців в області маркетингу різних галузей і сфер діяльності, всіх, хто цікавиться теорією та практикою маркетингу.