Особливості ресторанного сервісу. Обслуговування іноземних туристів Друк
Середа, 17 жовтня 2012, 15:20

Особливості ресторанного сервісу. Обслуговування іноземних туристів   Л.О. Радченко, П.П. Пивоваров, О.В. Новікова, Л.Д. Льовшина, А.М. Ніколаєнко-Ломакіна
   Особливості ресторанного сервісу. Обслуговування іноземних туристів: Навчальний посібник. -X.: Світ книг, 2012.-288 с
   ISBN 978-966-2678-05-5

   В навчальному посібнику викладена характеристика організації обслуговування іноземних туристів в закладах ресторанного господарства. Наведений детальний опис процесів обслуговування, які використовуються в закладах ресторанного господарства при здійсненні обслуговування іноземних туристів. Значна увага приділена особливостям обслуговування в готельно-туристичних комплексах. Визначено основні правила та вимоги при обслуговуванні туристів на транспорті, учасників симпозіумів, конференцій, виставок та ярмарок, особливості обслуговування туристів - інвалідів і спортивних заходів. Дана характеристика організації обслуговування на VIP-рівні.
   Посібник призначений для студентів вищих навчальних закладів, також він буде корисний працівникам системи громадського харчування, широкому колу читачів, які цікавляться особливостями обслуговування в закладах ресторанного господарства.