Інформаційні системи і технології маркетингу |
Написав Administrator |
П'ятниця, 24 вересня 2010, 13:45 |
Петренко В. Р., Кротюк I. Г., Костенко О. П. Інформаційні системи і технології маркетингу. Лабораторний прак тикум: Навч. посіб. — К: «Видавничий дім «Професіонал», 2008. — 464 с Посібник містить сукупність лабораторних робіт, пов'язаних з вивченням дисципліни «Інформаційні системи і технології маркетингу» для студентів старших курсів, що навчаються за напрямом «Економіка і підприємництво», «Комп'ютерні науки» відповідно спеціальностям «Маркетинг», «Інформаційні технології проектування», «Інформаційні управляючі системи та технології». У навчальному посібнику наведені завдання до лабораторних робіт для вирішення задач маркетингу засобами сучасних інформаційних технологій обробки маркетингової інформації та створення і функціонування інформаційних систем маркетингу. Розглянуті інформаційні технології та математичні методи розв'язання задач маркетингу та їх застосування на підприємствах на основі використання сучасних пакетів прикладних програм. Посібник стане у пригоді студентам вищих навчальних закладів освіти, які навчаються за економічним та технічним напрямами, а також працівникам служб маркетингу, менеджерам та фахівцям з інформаційних технологій. |
Останнє оновлення на П'ятниця, 24 вересня 2010, 13:45 |