Маркетингові дослідження з використанням пакету SPSS Друк

Маркетингові дослідження з використанням пакету SPSS

Сотніков Ю. М.

Маркетингові дослідження з використанням пакету SPSS : навчальний посібник / Ю. М. Сотніков, Одеса Атлант, 2016 – 145 с.

ISBN 978-617-7253-53-1

Мета даного посібника – допомогти активному засвоєнню основних методів проведення маркетингових досліджень з використанням програмного комплексу SPSS Посібник містить короткий опис основних методів статистичного аналізу, застосовуваних при обробці маркетингової інформації Розглянуто приклади практичного використання кожного методу аналізу, наводяться детальні покрокові інструкції користування програмою SPSS, показано, як проводити поетапну інтерпретацію отриманих результатів.

Призначено для студентів, аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів.