Організація обслуговування населення на підприємствах ресторанного сервісу. Ресторанна справа |
Сало Я. М. Організація обслуговування населення на підприємствах ресторанного сервісу. Ресторанна справа: Довідник офіціанта. – Львів: Афіша – 2009. – 304 с. ISBN 978-966-325-082-3 У довіднику подано основні відомості для офіціантів, метрдотелів та керівників ресторанів і кафе щодо раціональної організації обслуговування. Автор врахував сучасний європейський досвід роботи підприємств харчування категорії «вища» та «люкс». Особлива увага звертається на техніку праці, психологію обслуговування, художньо-естетичне оздоблення банкетних столів та відпрацювання технічних навичок в офіціантів. Довідник стане в пригоді майстрам виробничого навчання та спеціалістам, які займаються навчанням офіціантів. |