Технології маркетингових досліджень Друк

Технології маркетингових досліджень

Зюкова І. О.

Технології маркетингових досліджень. Навчальний посібник для студентів вищих закладів освіти – 2019. 386 с.

ISBN 987-617-574-010-1

Навчальний посібник, розкриваючи технологію проведення маркетингових досліджень, особливості розробки та використання інструментів маркетингових досліджень має на меті сформувати світогляд фахівців, які здатні на науковій основі планувати, організовувати та проводити маркетингові дослідження.

В навчальному посібнику надано теоретичні засади, розкрито методичний інструментарій та процедурну частину маркетингових досліджень, розроблено комплексне тренінгове завдання.

Навчальний посібник призначений для студентів економічних вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації, аспірантів, викладачів. Може бути використаний у системі післядипломної освіти, перепідготовки і підвищення кваліфікації практичних працівників.