Управління внутрішніми комунікаціями підприємств: теорія, методика, практика Друк

Управління внутрішніми комунікаціями підприємств: теорія, методика, практика

Сагер Л. Ю.

Управління внутрішніми комунікаціями підприємств: теорія, методика, практика : монографія / Л. Ю. Сагер. – Київ : Впд-во «Центр навчальної літератури». 2018. – 196 с.

ISBN 978-617-673-691-2

Монографія присвячена розвитку організаційно-економічних засад управління внутрішніми комунікаціями на підприємствах в умовах трансформації галузевих ринків. Викладено науково-методичний підхід до вибору управлінських рішень на основі діагностики стану внутрішніх комунікаційних процесів. Удосконалено теоретико-методичний підхід до визначення комунікаційних стратегій. Розроблено і науково обґрунтовано методичний підхід до побудови економіко-математичної моделі оптимізації вибору управлінських рішень. Сформовано засади організаційно-економічного механізму управління внутрішніми комунікаціями підприємства.

Призначено для науковців, викладачів, аспірантів, студентів, менеджерів підприємств.