Міжнародний туризм і сфера послуг Друк
Міжнародний туризм і сфера послуг

   Мальська М. П., Антонюк II. В., Ганич II. М.

   Міжнародний туризм і сфера послуг: Підручник. — К.: Знання, 2008. 661с.

   ISBN 978-966-346-327-8

   У підручнику розглянуто міжнародний туризм як суспільний феномен та індустрію, його види і чинники, що впливають на туристичний рух. Проаналізовано індустрію міжнародного ринку та її складові. Викладено засади та світовий досвід менеджменту і маркетингу міжнародного туризму, описано поняття та різновиди світового туристичного ринку й механізми його регулювання.

   Призначено для студентів напряму "Туризм та менеджмент організацій (менеджмент туристичної індустрії)", слухачів інститутів післядипломної освіти, працівників туристичної сфери, органів місцевого самоврядування.