Корпоративна культура Друк
Вівторок, 01 липня 2014, 15:03

Корпоративна культура   Г.М. Захарчин, H.IL Любомудрова, P.O. Винничук, Н.В. Смолінська
   Корпоративна культура: Навчальний посібник. - Львів: «Новий Світ - 2000», 2011.-342 [2] с.
   ISBN 978-966-418-176-8
   Розглянуто фундаментальні поняття корпоративної культури та її суть. Охарактеризовано структуру, види, функції та зовнішні атрибути корпоративної культури організації. Висвітлено роль і місце корпоративної культури в системі організації та гармонізації відносин між суб'єктами ринку. Відображено технологічні аспекти формування і розвитку корпоративної культури та взаємозв'язок корпоративної культури із системою управління персоналом. Досліджено вплив факторів на формування корпоративної культури і виділено особливу роль національного господарського менталітету в цьому процесі.Висвітлено питання, пов'язані із оцінюванням соціально-економічної ефективності корпоративної культури та вибором стратегії і тактики її формування.
   Запропоновано широкий спектр творчо-прикладних завдань, спрямованих на розвиток логічно-асоціативного мислення студентів.
   Для студентів, аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів, наукової спільноти, менеджерів, господарників - всіх, небайдужих до загальнолюдських цінностей, традицій, взаємоповаги і високої відповідальності у діловому світі.