Маркетингова політика комунікацій: стратегії, вітчизняна практика |
Написав Administrator |
Понеділок, 22 лютого 2010, 11:03 |
Діброва Т. Г. Маркетингова політика комунікацій: стратегії, вітчизняна практика. Навчальний посібник. — К.: «Видавничий дім «Професіонал», 2009. — 320 с ISBN 978-966-370-126-4 У навчальному посібнику висвітлено сучасні проблеми, що існують в практиці комунікаційної діяльності підприємств. Пропонуються господарські вправи (кейси виключно на прикладах українських підприємств), що дають змогу оволодіти методикою застосування на практиці отриманих знань. Такий метод навчання сприяє розвитку аналітичних здібностей і готує до самостійного прийняття управлінських рішень студентів, магістрантів, аспірантів вищих навчальних закладів з спеціальності «Маркетинг». Посібник буде корисним також для викладачів, науковців, маркетологів-практиків та підприємців. |
Останнє оновлення на Понеділок, 22 лютого 2010, 11:03 |