Маркетинг для магістрів |
Написав Administrator |
Субота, 13 грудня 2008, 16:30 |
Маркетинг для магістрів: Навчальний посібник/ За заг. ред. д.е.н., проф. СМ. Ілляшенка. - Суми: ВТД "Університетська книга", 2007.-928 с У навчальному посібнику в стислому вигляді викладені теоретичні й методичні засади фахових дисциплін, які входять до навчальної програми підготовки фахівців з маркетингу освітньо-кваліфікаційних рівнів "спеціаліст" і "магістр", а також авторських дисциплін, що розширюють їх світогляд у руслі сучасних уявлень про стійкий соціально-економічний розвиток і роль маркетингу в ньому. Містить багато прикладів і фактичних матеріалів з практики діяльності вітчизняних та іноземних підприємств, що ілюструють теоретичні положення. Для викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей, а також студентів, що вивчають маркетинг на пеекономічнихспеціальностях вищих навчальних закладів, Буде корисним для керівників і провідних фахівців підприємств різних галузей та широкого кола читачів, яких цікавлять проблеми сучасного маркетингу. |
Останнє оновлення на Субота, 13 грудня 2008, 16:30 |