Цивільне право Г. Лаврик, О. Кульчій 2023 |
|
|
|
Вівторок, 19 березня 2024, 09:56 |
Лаврик Галина
Цивільне право : методичні рекомендації щодо виконання курсової роботи з навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти освітньо-професійної програми «Право» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 081 Право галузі знань 08 Право / Галина Лаврик, Олег Кульчій. – Полтава : ПУЕТ, 2023. – 55 с.
|
|
Інноваційні технології та реалізація концепції Zero-waste у харчових технологіях і сфері ресторанного, готельного та туристичного бізнесу |
|
|
|
Середа, 13 березня 2024, 15:09 |
Інноваційні технології та реалізація концепції Zero-waste у харчових технологіях і сфері ресторанного, готельного та туристичного бізнесу : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (4–5 грудня 2023 року, м. Полтава). – Полтава : ПУЕТ, 2024. – 303 с. – 1 електрон. опт. диск (CD-R). – Текст укр., англ. мовами.
ISBN 978-966-184-458-1
У збірнику представлено тези доповідей міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Інноваційні технології та реалізація концепції Zero-waste у харчових технологіях і сфері ресторанного, готельного та туристичного бізнесу», яка відбулася у Полтавському університеті економіки і торгівлі 4–5 грудня 2023 року. Матеріали охоплюють обговорення результатів наукових досліджень у галузі інноваційних технологій та реалізації концепції Zero-waste у харчових технологіях і сфері ресторанного, готельного та туристичного бізнесу, спрямованої на мінімізацію відходів господарської діяльності та збереження навколишнього середовища і ресурсів планети.
|
Економіка сьогодні: проблеми моделювання та управління : матеріали ХІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 22–23 листопада 2023 року) |
|
|
|
Вівторок, 05 березня 2024, 15:25 |
Економіка сьогодні: проблеми моделювання та управління : матеріали ХІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції / за заг. ред. д-ра екон. наук, професора М. Є. Рогози, Г. В. Карнаухової (м. Полтава, 22–23 листопада 2023 року). – Полтава : ПУЕТ, 2024. – 534 с. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM). – Текст укр., англ. мовами.
ISBN 978-966-184-459-8
У матеріалах конференції розглядаються питання моделювання, прогнозування, управління соціально-економічними системами; цифрові трансформації в економіці, державному управлінні та місцевому самоврядуванні; інтелектуальний аналіз даних і знань; механізми прийняття управлінських рішень; проблеми розвитку громад і територій; модернізації і розвитку кооперації; перспективи електронної освіти, удосконалення освітніх програм з економічної кібернетики, інформаційних технологій і цифрової економіки.
|
Теорія держави і права : методичні рекомендації щодо виконання курсової роботи з навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти освітньо-професійної програми «Право» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 081 Право галузі знань 08 Пр |
|
|
|
Понеділок, 26 лютого 2024, 11:28 |
Лаврик Галина
Теорія держави і права : методичні рекомендації щодо виконання курсової роботи з навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти освітньо-професійної програми «Право» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 081 Право галузі знань 08 Право / Галина Лаврик. – Полтава : ПУЕТ, 2023. – 50 с. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM).
|
Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 23–24 листопада 2023 року) |
|
|
|
Середа, 14 лютого 2024, 12:39 |
Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 23–24 листопада 2023 року). – Полтава : ПУЕТ, 2023. – 230 с. – 1 електрон. опт. диск (CD-R). – Текст укр., англ. мовами.
ISBN 978-966-184-453-6
У збірнику наукових праць розглянуто інноваційні інструменти цифрового маркетингу в управлінні діяльністю сучасних підприємств, актуальні підходи до вдосконалення процедур маркетингових досліджень в цифровому середовищі та особливості маркетингової освіти в умовах діджиталізації. Збірник призначено для фахівців з маркетингу, викладачів, аспірантів, студентів економічних спеціальностей закладів вищої освіти, а також усіх, хто цікавиться проблемами маркетингу.
|
|
|
|
Сторінка 1 з 115 |