Електронні змісти книг
Книги та журнали, що надійшли до бібліотеки ПУЕТ за останній час.
|
Управління маркетингом малих торговельних підприємств |
|
|
|
Четвер, 19 жовтня 2017, 10:24 |

Краус К. М.
Управління маркетингом малих торговельних підприємств: Монографія. -Київ: Центр учбової літератури, 2015.-226 с
ISBN 978-611-01-0764-8
Монографію присвячено розробці науково-теоретичних засад, методичних підходів і практичних рекомендацій щодо управління маркетингом малих торговельних підприємств. Розкрито сучасні наукові підходи до розуміння сутності поняття "управління маркетингом". Виявлено проблеми і тенденції розвитку малих торговельних підприємств. Удосконалено структуру процесу управління маркетингом.
У роботі визначено стан і умови діяльності малих торговельних підприємств. Встановлено організаційно-економічні чинники і суперечності управління маркетингом. Здійснено оцінку рівня управління маркетингом малих торговельних підприємств. З'ясовано особливості формування процесу бенчмаркінгу на малих торговельних підприємств. Розроблено внутрішньо- і зовніпшьоорганізаційний блоки форм реалізації ефективного управління маркетингом. Оцінено ефективність управління маркетингом малого торговельного підприємства.
Видання рекомендовано для науковців, аспірантів, студентів економічних навчальних закладів і практиків, які здійснюють управління маркетингом малих торговельних підприємств. |
|
Четвер, 19 жовтня 2017, 10:20 |

Ортннська B.B.
Маркетингові дослідження ; підручник / В.В. Ортинська, О.М. Мельниковим. - 2-ге вид., доповн. - К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2015. -436 с
ISBN 978-966-629-708-5
У підручнику розглянуто важливі теоретнчно-методологічні питання організації маркетингових досліджень. Розкриваються зміст та особливості проведення різноманітних видів опитування, спостереження та експериментів. Викладені методичні підходи до дизайну опитних листів. Певні розділи розкривають прикладні питання маркетингових досліджень. Кожний розділ підручника супроводжується завданнями і ситуаційними вправами для обговорення та тестами для перевірки рівня засвоєння матеріалу.
Призначено для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за напрямом підготовки «Маркетинг». Матеріал, викладений у підручнику, може бути корисним для керівників та спеціалістів служб маркетингу виробничих і торговельних підприємств. |
Четвер, 19 жовтня 2017, 08:32 |

Н. О. Власова, В. А. Гросул, Н. С. Краснокутская, О. А. Круглова, М. В. Чорна, О. М. Филипенко. Економіка торгівлі: Навч. пос. — X.: Світ Книг, 2015.-473 с.
ISBN 978-966-2678-27-7
У навчальному посібнику системно розглянуто економічні питання щодо сутності та особливостей розвитку торговельної галузі у сучасних умовах постіндустріального суспільства, глобалізації економічних відносин та інноваційних змін у торгово-технологічних процесах та управлінні окремими підприємствами. Визначено основні зовнішні та внутрішні механізми функціонування різноманітних суб'єктів торговельної діяльності. Наведено методичні підходи до планування поточної діяльності та обгрунтування бізнес-планів розвитку підприємств торгівлі.
Навчальний посібник призначений для студентів спеціальностей «Товарознавство і торговельне підприємництво», «Економіка підприємства», «Маркетинг», «Менеджмент організації», а також буде корисним науковцям, викладачам, студентам інших економічних спеціальностей, фахівцям торговельної галузі та всім зацікавленим сторонам |
|
Управління маркетингом у сфері туризму |
|
|
|
Четвер, 19 жовтня 2017, 08:25 |

Мальська М. П. Управління маркетингом у сфері туризму [текст] підручник. /М. П. Мальська, 1.3. Жук - К.: «Центр учбової літератури», 2016.-328 с.
ISBN 978-617-673-470-3
У підручнику розглянуто теоретичні, методологічні та практичні основи управління маркетингом, як дисципліною, наукою й галуззю дослідження. Зокрема, розкрито понятійно-категоріальний апарат, зміст, процес та методологію, а також його місце у системі економічних наук. Розглянуто туризм як сферу послуг, маркетинг як інструмент аналізу сфери туризму, маркетингове планування діяльності підприємств туристичної індустрії, здійснено економічний аналіз у системі маркетингової діяльності туристичних компаній. Висвітлено державне регулювання маркетингової діяльності у сфері туризму.
Підручник пропонується для науковців, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів, а також керівників і фахівців, що займаються питаннями управління маркетингом, для організацій, наукових установ - усіх, кому цікаві питання інтеграції України у світову систему господарювання. |
Діагностика в системі управління |
|
|
|
Понеділок, 09 жовтня 2017, 10:16 |

Пріб К. А. Діагностика в системі управління [текст] : навч. посіб. / К. А. Пріб, Н. І. Патика. - К.: «Центр учбової літератури». 2016. - 432 с.
ISBN 978-617-673-410-9
У навчальному посібнику розкрито теоретичні, методичні й прикладні аспекти діагностики в системі управління. Подано порядок аналізу конкурентоспроможності, виробничого потенціалу, фінансово-майнового стану, результатів діяльності. Наведено приклади практичної реалізації фінансово-економічних розрахунків.
Матеріал навчального посібника подано за модульним принципом відповідно до структури навчальної дисципліни. Містить теоретичний матеріал, питання для самоконтролю, тестові завдання, ситуаційні вправи, термінологічний словник, список рекомендованої літератури.
Навчальний посібник розрахований на студентів, викладачів, менеджерів, працівників планово-економічної служби підприємств і організацій, консультантів. Може використовуватись для денної, заочної, дистанційної форм навчання. |
|
|
|
|
Сторінка 252 з 409 |
|