Маркетинг у галузях і сферах діяльності |
|
|
|
Понеділок, 15 липня 2013, 10:25 |
Маркетинг у галузях і сферах діяльності [текст]: навч. посіб. / За ред. Буднікевич I. М. -К.: «Центр учбової літератури», 2013. - 536 с. TSBN 978-617-673-192-4 У навчальному посібнику представлено теоретичний та практичний матеріал стосовно особливостей використання методів та інструментів маркетингу в окремих галузях, сферах діяльності: торгівлі, туризмі, індустрії гостинності, банківській сфері, народних художніх промислах, муніципальному управлінні. В окремому розділі розглянуто основи сегментації з урахуванням специфіки окремих ринків. Після теоретичного матеріалу у розділах подано основні терміни та поняття, запитання для самоконтролю, тестові завдання для перевірки знань, творчі завдання, ситуаційні завдання для роботи в групах, а також рекомендована література для вивчення теми. В посібнику презентовано програму курсу «Маркетинг у галузях і сферах діяльності». Посібник розрахований на викладачів та студентів ВНЗ, фахівців в області маркетингу різних галузей і сфер діяльності, всіх, хто цікавиться теорією та практикою маркетингу.
|