19 | 10 | 2019
Головна Нові надходження книг Рекламний менеджмент
Останні виставки
Останні новини
Рекламний менеджмент PDF Друк e-mail
Четвер, 23 травня 2013, 11:21

Рекламний менеджмент   Балабанова Л. В. Рекламний менеджмент, [текст]: підручн. /Л. В. Балабанова, Л. О. Юзик.-К.: Центр учбової літератури, 2013. - 392 с.
   ISBN 978-611-01-0396-1
   У підручнику розкрито становлення та розвиток рекламного менеджменту, сутність і функції реклами; наведено характеристику процесу рекламної комунікації, каналів розповсюдження рекламних повідомлень; основних засобів розповсюдження реклами; рекламного звернення; розкрито особливості рекламних досліджень ринку; планування рекламної діяльності; організації рекламної діяльності підприємства; контроль рекламної діяльності; оцінка ефективності рекламної діяльності.
   Особливу увагу приділено таким найбільш важливим аспектам рекламного менеджменту, як: планування, організація, контроль рекламної діяльності, оцінка ефективності рекламної діяльності.
   Для підготовки студентів та магістрантів з напрямку: 0502 "Менеджмент", для перепідготовки керівників та спеціалістів підприємств.

 
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Ресторанный практикум ГОСТИ НАВСЕГДА. Ч2
Microsoft Windows Vista. Справочник администратора
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки