02 | 06 | 2020
Головна Нові надходження книг
Останні виставки
Останні новини
Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві PDF Друк e-mail
Середа, 17 жовтня 2012, 13:29

Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві   Топольник В.Г.
   Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві: Навчальний посібник. - Львів: "Магнолія 2006", 2012. - 328.
   ISBN 978-617-574-054-5 "Магнолія 2006"

   Навчальний посібник — перший систематизований виклад сучасного менеджменту якості сфери готельно-рестораиних послуг. Мета його - дати основні, принципові положення, що стосуються змісту програмних питань навчальної дисципліни. В ньому викладені сучасні тенденції управління якістю на засадах стандартів ДСТУ ISO серії 9000. Особлива увага приділяється науково-теоретичній базі оцінювання якості об'єктів готельно-ресторанного господарства методами кваліметрії, простим і новим статистичним методам контролю й управління якістю послуг.
   Дев'ять розділів посібника у відповідності з навчальною програмою розподілено тіа три змістових модуля. Перший модуль присвячений ролі менеджменту якості в сучасних умовах і створенню систем якості в готельно-ресторанному господарстві Зміст другого модулю розкриває науково-теоретичну і методичну базу оцінювання готельних і ресторанних послуг, у тому числі кваліметричні та статистичні методи. У третьому змістовому модулі висвітлюються питання практичної кваліметрії об'єктів готельного та ресторанного господарства і деякі процеси системи управління якістю під час її функціонування. Кожний розділ посібника має контрольні питання, спрямовані на закріплення матеріалу й перевірку знань. Для поточного модульного контролю знань наведені тестові завдання. Посібник мас глосарій.
   Навчальний посібник призначений для підготовки фахівців з напряму "Готельно-ресторанна справа", може бути корисним студентам, аспірантам, викладачам вищих навчальних закладів, науковцям та інженерно-практичним робітникам сфери послуг.

 
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Эффективный менеджер гостиницы
Недійсний та неукладений господарський договір: правові підстави та наслідки
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки