29 | 03 | 2024
Науковцям
ВДС бібліотеки
Послуги бібліотеки
Інституційний репозитарій

URAN

Академічна доброчесність

Останні виставки
Останні новини
Маркетинг PDF Друк e-mail
Маркетинг

   Балабанова Л. В.
   Маркетинг : підручник / Л. В. Балабанова. — Вид. 3-тє, перероб. і доп. — К. : КНЕУ, 2011. — 543, [1Q с. — (Школа маркетингового менеджменту).

   Підручник підготовлено з базової дисципліни «Маркетинг». В його основу покладено багаторічний досвід автора у викладанні маркетингу студентам вищих навчальних закладів, слухачам закладів післядипломної освіти. Він складається з чотирьох частин (парадигма маркетингу, маркетингові можливості, комплекс маркетингу та управління маркетинговими зусиллями) та 15 розділів. До кожного розділу додаються навчальні цілі, резюме, контрольні запитання і завдання, тести для самоконтролю. У кінці підручника наведено бібліографічний список, глосарій, подано предметний та іменний покажчики, додатки (31 слайд із найважливіших питань курсу).
   Підручник розрахований на студентів, аспірантів та викладачів вищих навчальних закладів. З метою оволодіння маркетингом він буде корисний слухачам бізнес-шкіл та закладів післядипломної освіти, керівникам та спеціалістам підприємств різних форм власності та всім, кого зацікавлять питання маркетингу.

 
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Румынский за 6 недель
Полиэтилен, полипропилен и другие полиолефины
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки