29 | 03 | 2024
Науковцям
ВДС бібліотеки
Послуги бібліотеки
Інституційний репозитарій

URAN

Академічна доброчесність

Останні виставки
Останні новини
Маркетинг. Ч. 2 PDF Друк e-mail
Маркетинг. Ч. 2

   Скибінський, С.В.
   Маркетинг. Ч. 2 : підручник / С.В. Скибінський . – Львів : Піраміда, 2009 . – 748 с. – На укр. яз. – ISBN 978-966-441-145-2
   У підручнику теоретичний матеріал курсу максимально поєднаний із проблематикою його практичного втілення на фірмах. Застосовано нетрадиційну структуру, до якої включено рубрики: орієнтовного переліку рівнів засвоєння навчального матеріалу після опрацювання кожного розділу; концептуальну схему; ринкові ситуації "Маркетинг у дії", "Виконайте завдання невідкладно"; резюме; основні терміни до тем та, що особливо важливо, запропоновано три види контролю засвоєння навчального матеріалу (завдання і запитання для обговорення, запитання з варіантами відповідей так/ні, тестові запитання до кожного розділу).
   Викладено навчальний матеріал, що розкриває суть маркетингової діяльності - дослідження поведінки споживачів, сегментування ринку, а також застосування засобів впливу на ринок, потенційних і реальних покупців і споживачів через комплекс факторів, стратегій: продукту, ціни, розповсюдження і промоції.
   Для студентів денної, заочної і дистанційної форм навчання напрямів підготовки: "Маркетинг", "Міжнародні відносини", "Менеджмент", "Економіка підприємства", "Фінанси і кредит", "Облік і аудит", "Економічна кібернетика", "Товарознавство і торговельне підприємництво", "Готельно-ресторанна справа" освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр", слухачів інститутів післядипломної освіти та підвищення кваліфікації, бізнес-шкіл.

 
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Ресторанный практикум ГОСТИ НАВСЕГДА. Ч2
Словник омонімів української мови
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки