25 | 04 | 2024
Науковцям
ВДС бібліотеки
Послуги бібліотеки
Інституційний репозитарій

URAN

Академічна доброчесність

Останні виставки
Останні новини
Міжнародний маркетинг PDF Друк e-mail
Міжнародний маркетинг

   Черномаз, П.О.
   Міжнародний маркетинг [Текст] : навч. посібник / П.О. Черномаз . – К. : Академвидав, 2010 . – 272 с. – (Альма-матер) . 
  
ISBN 978-966-8226-89-2
  Одна із ключових передумов стабільності і розвитку бізнесу освоєння нових ринків, у тому числі зарубіжних, що зобов'язує до пізнання і врахування у діловій поведінці їх політичної, економічної, соціально-культурної специфіки, особливостей конкуренції в кожній країні. А вміння фахівців кваліфікова­но досліджувати міжнародне ділове середовище, цільові ринки, обирати ефективну товарну, цінову, збутову, комунікаційну політику є важливою умовою успішної зовнішньоекономічної діяльності.
   Усі ці знання акумулює представлена у пропонованому навчальному посібнику теоретико-прикладна дисципліна міжнародний маркетинг. Адресований він студентам економічних спеціальностей вищих навчальних закладів. Прислужиться фахівцям із міжнародної економічної діяльності, підприємцям, менеджерам підприємств і компаній.

 
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Эффективный менеджер гостиницы
Конституційні засади розвитку та функціонування громадянського суспільства в Україні
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки