Міжнародний маркетинг |
Корнієв В. Л., Кулішов В. В., Одягайло Б. М., Олійник І. В., Сазонец О. М., Міжнародний маркетинг: Навч. посіб. – Львів, «Магнолія 2006», 2017. – 384 с. ISBN 978-966-2025-82-8 «Магнолія 2006» У навчальному посібнику викладено основні питання, категорії та проблеми міжнародного маркетингу. Розкриваються тенденції процесу розвитку світогосподарських зв’язків, форми міжнародного співробітництва у вирішенні глобальних проблем маркетингу. Посібник носить системний характер і складений у відповідності до програми курсу «Міжнародний маркетинг», що викладається студентам економічних спеціальностей. Розрахований на викладачів, аспірантів та студентів вузів і факультетів. |