02 | 05 | 2024
Науковцям
ВДС бібліотеки
Послуги бібліотеки
Інституційний репозитарій

URAN

Академічна доброчесність

Останні виставки
Останні новини
Маркетинг: сучасна концепція та технології PDF Друк e-mail

Маркетинг: сучасна концепція та технології

Парсяк В. Н.

Маркетинг: сучасна концепція та технології: підручник / В. Н. Парсяк. – Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2015. – 326 с.

ISBN 978-966-289-050-1

У підручнику викладені теоретичні положення та прикладні методики маркетингу з використанням базових концепцій і понять, вивчення яких передбачено вимогами відповідного державного освітнього стандарту.

Адресований студентам економічних та інженерних спеціальностей очної, заочної та післядипломної форм навчання; може бути корисним керівникам і співробітникам маркетингових служб державних і приватних підприємств, органів місцевого самоврядування, широкому колу зацікавлених читачів.

 
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Сага об ИКЕА
AutoCAD 2008. Руководство чертежника, конструктора, архитектора
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки