29 | 03 | 2024
Науковцям
ВДС бібліотеки
Послуги бібліотеки
Інституційний репозитарій

URAN

Академічна доброчесність
Головна Нові надходження до електронної бібліотеки Електронні змісти книг Управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах

Останні виставки
Останні новини
Управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах PDF Друк e-mail

Управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах

Біловодська О. А.

Управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах : монографія / О. А. Біловодська, Л. О. Сигида. – Київ : Внд-во «Центр навчальної літератури», 2018. – 234 с.

ISBN 978-617-673-690-5

У монографії висвітлено теоретико-методологічні та методичні засади управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах. Значної уваги приділено розгляду концептуальних засад розподілу продукції в системі управління підприємством. Викладено підходи до формування маркетингових каналів із позицій інноватики. Обґрунтовано й розроблено підходи до поетапного вибору та управління маркетинговими каналами інноваційної продукції промислових підприємств.

Для ТОП-менеджерів промислових підприємств, фахівців та науковців у галузі маркетингу інновацій, управління інноваційною діяльністю та суміжних галузей. Буде корисною для викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.

 
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Венгерский за 6 недель
Технологічне обладнання консервних заводів
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки