25 | 04 | 2024
Науковцям
ВДС бібліотеки
Послуги бібліотеки
Інституційний репозитарій

URAN

Академічна доброчесність

Останні виставки
Останні новини
Соціально-етичний маркетинг PDF Друк e-mail

Соціально-етичний маркетинг

Соціально-етичний маркетинг : монографія / Є. В. Ромат, Г. В. Алданькова, К. В. Березовик та ін. ; за заг. ред. А. А. Мазаракі, Є. В. Ромата. – 2-ге вид., перероб. і допов. – Київ : Київ. нац. торг-екон. ун-т, 2017. – 372 с.

ISBN 978-966-629-833-4

У монографії розглянуто поняття соціально-етичного маркетингу (СЕМ), що є одним із найцікавіших в теорії маркетингу. СЕМ – одна з найголовніших складових концепцій як вітчизняного, так і зарубіжного бізнесу, його теорії та практики в сучасних умовах. Проаналізовано концепцію соціально-етичного маркетингу в сучасній економіці та концепцію управління ринковою діяльністю. Монографія підготовлена колективом кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету та є нагально актуальною.

Для викладачів ВНЗ, аспірантів, студентів і всіх, хто вивчає маркетинг.

 
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Ресторан. От идеи до первых чаевых
Маркетинг та менеджмент
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки