28 | 03 | 2024
Науковцям
ВДС бібліотеки
Послуги бібліотеки
Інституційний репозитарій

URAN

Академічна доброчесність
Головна Нові надходження до електронної бібліотеки Електронні змісти книг Організація готельно-ресторанного обслуговування

Останні виставки
Останні новини
Організація готельно-ресторанного обслуговування PDF Друк e-mail

Організація готельно-ресторанного обслуговування

Організація готельно-ресторанного обслуговування. Навчальний посібник/ Лук'янов В. О., Мунін Г. Б. − К.: Кондор-Видавництво, 2012. − 346 с.

ISBN 978-966-2781-05-2

Даний посібник написаний у зв'язку з підготовкою готельної інфраструктури до проведення на території України фінальної частини Чемпіонату з футболу «Євро-2012» та з урахуванням подальших перспектив функціонування готельного та ресторанного бізнесу. Збільшення кількості туристів на території України вимагає від вітчизняного менеджменту формування сукупності знань, інноваційних підходів і технологій, щоб організувати належний сервіс в індустрії гостинності.

У посібнику розглянуті сучасні концепції організації обслуговування в готелях та ресторанах, які базуються на теоретичних і практичних засадах організації обслуговування гостей. Розглянуті теоретичні та практичні аспекти організації обслуговування в готельному та ресторанному бізнесі відповідають сучасним вимогам ведення бізнесу, міжнародним стандартам та вимогам УЄФА до приймаючих країн.

У розділах даного видання розглянуто специфіку та особливості організації обслуговування у готельних та ресторанних закладах, досліджено внутрішню структуру готельно-ресторанного бізнесу та проаналізовано можливості підвищення якості обслуговування клієнтів за рахунок використання висококваліфікованого персоналу та раціонального управління трудовими ресурсами. Зрозумілою мовою обґрунтовується концепція економічного ефекту, зумовленого оптимізацією організації постачання товарно-матеріальних ресурсів. Особливу увагу також приділено організації харчування у готелях. А також аргументується необхідність прийняття сучасних архітектурно-дизайнерських рішень при проектуванні та будівництві готельних та ресторанних споруд, ураховуючи встановлені Державні будівельні норми.

Посібник ставить за мету покращення знань і досвіду студентів, аспірантів, науковців і практиків, з новітніх аспектів готельного та ресторанного бізнесу в посткризовий період та підвищення рівня фахової підготовки працівників, спеціалістів і всіх тих, хто бажає працювати в даній галузі.

 
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Аудиотренинг Брайан Трейси «21 способ стать выдающимся менеджером»
Поведінка споживача
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки