29 | 03 | 2024
Науковцям
ВДС бібліотеки
Послуги бібліотеки
Інституційний репозитарій

URAN

Академічна доброчесність
Головна Нові надходження книг
Останні виставки
Останні новини
Управління якістю в туризмі PDF Друк e-mail
П'ятниця, 26 липня 2019, 14:05

Управління якістю в туризмі

Кудла Н. Є.

Управління якістю в туризмі [текст]: підручник./ Н. Є. Кудла - К. : «Центр учбової літератури», 2016. - 328 с.

ISBN 978-617-673-329-4

У підручнику комплексно розглянуто теоретичні та практичні аспекти управління якістю в туризмі. Визначено постулати якості у сферах надання послуг розміщення й харчування, транспортних, туристичного посередництва й організації та обслуговування туристичного руху. Наведено численні практичні приклади, наукові розвідки вітчизняних та закордонних фахівців й особисті споетереження автора. Охарактеризовано сутність якості людських ресурсів, а саме значення персоналу першої лінії за для розпізнання потреб споживачів туристичних послуг, формування комунікації з клієнтом унаслідок безупинного покращення якості.

Для студентів, які навчаються за спеціальностями «Туризм», «Готельно-ресторанна справа», «Менеджмент і адміністрування», слухачів закладів післядипломної освіти, викладачів, аудиторів з якості та всіх, кого цікавить проблема якості туристичних послуг.

 
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Грузинская кухня (кухни народов мира)
Організація роботи 6apiв ; довідник бармена
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки