28 | 03 | 2024
Науковцям
ВДС бібліотеки
Послуги бібліотеки
Інституційний репозитарій

URAN

Академічна доброчесність
Головна Нові надходження до електронної бібліотеки Електронні змісти книг Інформаційні системи і технології в готельно-ресторанному та туристичному бізнесі

Останні виставки
Останні новини
Інформаційні системи і технології в готельно-ресторанному та туристичному бізнесі PDF Друк e-mail

Інформаційні системи і технології в готельно-ресторанному та туристичному бізнесі

Скопень М.М., Сукач М.К., Будя О.П., Артеменко O.I., Хрущ Л.А.

Інформаційні системи і технології в готельно-ресторанному та туристичному бізнесі: підручник / За ред. д.т.н., проф. М.К. Сукача. - К.: Видавництво Ліра-К, 2016.- 768 с

ISBN 978-617-7320-35-6

Викладено сутність та характеристику інформаційних систем і технологій, практикум розв'язування задач на платформі офісного (Microsoft Office 2010) та спеціалізованого (Opera Enterprise Solution, Мой Отель, 1С: Підприємство 8.2) програмного забезпечення, глобальних дистриб'юторних систем бронювання (Amadeus, Galileo) та систем on-line бронювання (Vitiana), а також інших систем (ТІТБІТ) в сучасних умовах функціонування підприємств готельно-ресторанного та туристичного бізнесу. Підручник дозволить читачеві сформувати достатньо повне уявлення та отримати професійні навички із застосування офісних та спеціалізованих систем і технологій у галузі.

Розрахований на студентів усіх форм навчання спеціальностей Комп'ютерні науки та інформаційні технології, Інженерія програмного забезпечення, Готельно-ресторанна справа, Туризм, Менеджмент, Маркетинг вищих навчальних закладів. Може бути корисним для студентів інших спеціальностей, викладачів і фахівців підприємств готельно-ресторанного та туристичного бізнесу, а також використаним для заочної і дистанційної форм навчання.

 
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Аудиотренинг Брайан Трейси «21 способ стать выдающимся менеджером»
Методологія і організація наукових досліджень
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки