25 | 04 | 2024
Науковцям
ВДС бібліотеки
Послуги бібліотеки
Інституційний репозитарій

URAN

Академічна доброчесність
Головна Нові надходження книг
Останні виставки
Останні новини
Основи рекреалогії (економіко-екологічний та маркетинговий аспект) PDF Друк e-mail
П'ятниця, 19 лютого 2016, 11:28

Основи рекреалогії (економіко-екологічний та маркетинговий аспект)

Основи рекреалогії (економіко-екологічний та маркетинговий аспект) [текст] : навч. посіб. / І. О. Гродзинська. С. Г. Нездойміпов, О. В. Гусєва. А. В. Замкова. – К.: «Центр учбової літератури». 2014. – 264 с.

ISBN 978-617-673-257-0

Навчальний посібник «Основи рекреаіогії (економіко-екологічний та маркетинговий аспект)», спрямований на формування у студентів теоретичних знань і практичних навичок з основ рекреалогії, ефективного функціонування підприємств, які належать до сфери рекреації та туризму, рекреаційного природокористування в контексті парадигми «зеленої» економіки. Розглядаються проблеми формування та функціонування територіальних рекреаційних систем, екологічної мережі в регіонах, рекреаційної інфрасіруктури. методи оцінки рекреаційних ресурсів, визначення соціально-економічної ефективності їх використання у сучасних умовах, маркетингові підходи щодо формування задоволеності споживачів рекреаційно-курортних послуг. Структура посібника побудовано за модульним курсом викладання навчальної дисципліни «Рекреалогія».

Навчальний посібник пропонується для студентів витшгх навчальних закладів, викладачів, фахівців сфери рекреацшно-туриетичних послуг.

 
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Эффективный менеджер гостиницы
Тренінг особистісного зростання
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки