Понеділок, 15 вересня 2014, 10:47 |
Ларіна Я. С. Поведінка споживача : навч. посіб. / Я. С. Ларіна, А. В. Рябчик. — К. : ВЦ «Академія», 2014. — 224 с — (Серія «Альма-матер»). ISBN 978-966-580-310-2 (серія) ISBN 978-966-580-447-5 У пропонованому навчальному посібнику розкрито мотиваційні складники процесу прийняття споживачами рішень про купівлю, купівельної поведінки, а також методи та маркетингові інструменти їх дослідження та впливу на них. Для студентів вищих навчальних закладів. Прислужиться маркетологам-практикам, фахівцям із продажів і всім, кого цікавлять економічні, соціопсихологічні передумови ефективної дистрибуційної діяльності.
|