10 | 04 | 2021
Науковцям
ВДС бібліотеки
Послуги бібліотеки
Інституційний репозитарій

URAN

Академічна доброчесність

Контроль якості та безпечності харчової продукції
Головна Архів довідок ВДС
Останні виставки
Останні новини

Архів довідок ВДС

УДК

ID Замовлення: WATS-267
Читач: lala
Читач Тема запиту
Читач: lala Сподіваюсь на допомогу.


Імідж підприємства як фактор впливу на його конкурентоспроможність

Ключові слова: імідж підприємства, позитивний імідж, невідчутний імідж, зовнішній імідж, внутрішній імідж, ділова репутація, конкурентоспроможність, додаткова цінність, торгівельна марка, корпоративна культура.

Дякую!!!
Читач: Відділ комплектування та наукової обробки літератури Доброго дня! УДК до вашої статті:

658.85:17.022.1]:339.137.2]](045)
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Электронный учебник «Бакалавр: Микроэкономика»
International marketing strategy: Analysis, Development and Implementation
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки