Укоопспілка
Бібліотека
ТЕНДЕНЦІЇ
РОЗВИТКУ ТОРГІВЛІ:
РЕАЛЬНІСТЬ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Укладач: бібліотекар I
категорії Шляхова Н.Є.
Полтава
–2006
Торгівля
займає особливе місце в економічній системі суспільства та в соціальній
сфері. Характерною особливістю
сучасного стану розвитку вітчизняної торгівлі можна вважати її глибоку
структурну перебудову і перехід цієї
сфери з галузевої на функціональну модель.
Це
означає, що всі товаророзподільчі канали, які функціонували у межах
соціалістичної системи господарства, “злилися” в єдину систему і створили
принципово нову сферу товарного обігу, яка функціонує на ринкових принципах і
механізмах.
Для сучасного етапу розвитку
торгівлі в Україні характерні тенденції
зростання конкуренції, розширення масштабів торгівлі, пошуки нових форм і
методів торговельного обслуговування споживачів.
У цьому
покажчику зібрана література, що надійшла до бібліотеки у 2005-2006 р.р. Вона має задовольнити
потреби викладачів, аспірантів і студентів у вивченні цієї теми.
Матеріали розташовані
в алфавітному порядку.
Рекомендована
література знаходиться у фонді бібліотеки ПУСКУ. Ознайомитись з електронними
версіями підручників, навчальних посібників, статей з періодичних видань можна
в електронному читальному залі.
Розділи
бібліографічного покажчика :
1. Правові засади
організації торгівлі
2. Внутрішня торгівля.
Основні форми і методи
2.1.Оптова торгівля
2.2.Роздрібна торгівля
2.3.Електронна торгівля
2.4.Комісійна торгівля
2.5.Фірмова торгівля
3. Зовнішня торгівля
4.Торговельна діяльність
в споживчій кооперації України
Батигіна
О. Правове забезпечення реалiзацiї сiльськогосподарської продукцiї та сировини
за допомогою оптового ринку сiльськогосподарської продукцiї // Пiдприємництво,
господарство i право. - 2005. - N7. - С.91-93.
Братасюк
В. Окремi аспекти правових порушень щодо лiцензування роздрiбної торгiвлi алкогольними
напоями // Право України. - 2006. - N7. - С.94-96
Брильов
А. Про що слiд пам'ятати покупцевi : Захист прав споживачiв // Все про бухгалтерський облiк. - 2006. - N57. - С.7-8.
Веремко
В. Споживання прав : Новий закон про захист прав споживачiв формально
розширив права покупцiв. Але на
практицi вiн буде на руку торгiвцям i виробникам // Контракти. - 2006. - N4. - С.28-30.
Висоцький
О. Право мiжнародної торгiвлi: поняття та змiст у контекстi системного пiдходу
// Право України. - 2006. - N1. - С.109-113.
Воловик
О. Захист продавця: якщо не правий споживач... // Бухгалтерiя.Право.Податки. Консультацiї.
- 2006. - N32. - С.70-75
Iнкотермс
: Офiцiйнi правила тлумачення торговельних термiнiв мiжнародної торгової
палати.( Редакцiя 2000 р.) // Правове забезпечення господарської дiяльностi:
Додаток 1 до газети "Юридичний вiсник України". - 2006. - N1(1). -
С.37-73.
Кирієнко
Н. Вiдповiдальнiсть за порушення законодавства про рекламу // Вiсник податкової
служби України. - 2006. - N25-26. - С.72-79.
Корніюк
О. Торгiвля - вiртуальна, правила - реальнi // Бухгалтерiя.Право.Податки. Консультацiї.
- 2006. - N44. - С.74-76.
Лагутін
В.Д. Економiко-правове забезпечення розвитку i функцiонування торгiвлi //
ВIСТI. Дiловий випуск. – 2006. – 10
берез.- С.17-19. Вкл.
Лесникова
Е. Когда срок годности товара ограничен + [Електрон. ресурс] // Контракти. - 2006.
- N25. - С.40-43.Д-т,К-т.
Международные
правила толкования торговых терминов Инкотермс 2000 года //Финансовая
консультация. - 2006. - N4. - С.26-33.
Назаренко
В. Поняття, сутнiсть та юридична природа договору торговельної
(пiдприємницької) комiсiї у сферi зовнiшньоекономiчної дiяльностi як рiзновиду
господарської угоди + [Електрон. ресурс]
// Пiдприємництво, господарство i право. - 2006. - N5. - С.39-43.
Настiльна
книга працiвника торговельного пiдприємства : Збiрник систематизованого
законодавства / Уклад. О. Вiтковська . - Х. : Фактор , 2006. - 448 с.
Норми
природного убутку : Спецвипуск // Все про бухгалтерський облiк. - 2006. - N82.
- С.1-64
Поєдинок
В. Лiцензування зовнiшньоекономiчних операцiй // Юридичний вiсник України . -
2006. - N42. - С.8.
Самарченко
О. "Виставково-ярмарковi" документи : "до", пiд час"
та "пiсля" // Бухгалтерiя. Право.Податки.Консультацiї. -
2006. - N38. - С.39-42.
Світличний
О. Особливостi договору про передачу прав на торговельну марку // Право
України. - 2005. - N12. - С.92-95.
Україна.
Держ. ком. з питань техн. регулювання та спожив. політики
Про затвердження Порядку проведення перевiрок
у суб'єктiв господарювання сфери торгiвлi i послуг, у тому числi ресторанного
господарства, якостi продукцiї, додержання обов'язкових вимог щодо безпеки
продукцiї, а також додержання правил торгiвлi на надання
послуг : Наказ вiд 25.10.2006 р. N 311 //
Бухгалтерiя.Право.Податки.Консультацiї. - 2006. - N49. - С.14.
Україна.
Кабінет Міністрів.
Про
затвердження Порядку провадження торговельної дiяльностi та правил торговельного
обслуговування населення : Постанова вiд 15.06.2006 р. N833 //Збiрник урядових
нормативних актiв України. - 2006. - N31. - С.8-9
Харченко
О.С. Правовi аспекти реалiзацiї земельної дiлянки на прилюдних торгах //
Часопис Київського унiверситету права. - 2005. - N4. - С.163-167.
Хасанова
В. Деякi питання правової регламентацiї пiдприємництва у сферi внутрiшньої торгiвлi
України // Пiдприємництво, господарство i право. - 2005. - N6. - С.
93-96.
2. Внутрішня торгівля. Основні форми та методи
Апопій
В.В. Перспективнi структури й органiзацiйнi моделi у сферi торгiвлi // ВIСТI. Дiловий випуск. - 2006.-10 берез. - С.7-11.Вкл.
Апопій
В.В. Сучаснi проблеми та стратегiчнi прiоритети розвитку внутрiшньої торгiвлi України
// Вiсник Донецького державного унiверситету економiки i торгiвлi iм. М.
Туган-Барановського Серiя. Економiчнi науки. - 2005. - N4. - С.145-153.
Бабий
Е. Александр Прядухин операционный директор ООО"Квиза - Трейд" : Сеть
супермаркетов "Велика Кишеня" // Торговый эксперт. - 2006. - N8. -
С.10-11.
Бузукова
Е. Излишки и дефицит. Управление ассортиментом + [Електрон. ресурс] //Управление
магазином. - 2006. - N3. - С.15-20.
Бурцев
В. Бюджетирование в управлении магазином // Управление магазином. - 2006. -
N7.- С.33-38.
Вторая
молодость универсамов // Торговый эксперт. - 2006. - N5. - С.39-44.
Гончарук
Я.А. Стан i сучаснi тенденцiї розвитку внутрiшньої торгiвлi України // ВIСТI. Дiловий
випуск. - 2006.-10 берез. - С.1-3.Вкл.
Дашков
Л.П. Организация, технология и проектирование торговых предприятий : Учебник /
д.э.н. Л.П. Дашков ; В.К. Памбухчиянц . - 6-е изд., перераб. и доп . - М. : Издательско-торговая
корпорация "Дашков и К" , 2005. - 520 с.
Золотухін
О. Торгiвля за системою TRAID-IN // Контракти. - 2006. - N10. - С.32-36. (Д-т,К-т.)
Краснокутська
Л. Торгiвля ювелiрними виробами // Бухгалтерiя.Право.Податки.Консультацiї. - 2006
- N31. - С.56-59.
Кузнєцов
Г. Виїзна торгiвля. Не втратьте шансу заробити! // Все про бухгалтерський
облiк. - 2006. - N49. - С.17-20.
Козявина
Б. Дублеры : Насколько выгодно подстраиваться под чужой бренд. Война торгових
марок // Бизнес. - 2006. - N36. - С.80-83.
Лобовко
В. Что нужно современному покупателю ? : Изучая тенденции в торговле
сегодня, можно частично моделировать
ее будущее. // Новая торговля. - 2006. - N3. -С.82-85.
Лошенюк
I.Р. Сучаснi методи досягнення конкурентних переваг у роздрiбнiй торгiвлi // Науковий
вiсник Полтавського унiверситету споживчої кооперацiї України. Серiя: Економiчнi науки. - 2005. - N1. -
С.125-129.
Машляковский
М. Инвестиционная привлекательность розничной торговли Украины // Новая
торговля. - 2006. - N3. - С.58-62.
Наталенко
С. Вулична торгiвля в Полтавi: ситуацiя складна, але контрольована //
Полтавський вiсник. - 2006.- 2 черв. - С.23.
Петруня
Ю. Маркетинговi комунiкацiї в роздрiбнiй торгiвлi: передумови ефективностi //
Маркетинг в Українi. - 2006. - N2. - С.15-19
Рынок
торговых помещений // Новая торговля. - 2005. - N1. - С.40-45.
Ряполов
К. "Империя" ценой в $10 млн. : Специализация торговых центров
продолжается. Очередное пополнение - "Империя мебели" // Компаньон. -
2006. - N31-32. - С. 46-47.
Ряполов
К. Коварство и любовь в торговых рядах : В основе успеха торговых компаний
лежит человеческий фактор. Как правильно построить мотивацию продавцов,
избежав распространенных ошибок? + [Електрон.
ресурс] // Компаньон. - 2006. - N43. - С.90-93.
Ряполов
К. Мягкие игры на твердой территории : Тенденцию к структурированию проявил еще
один рынок - сыродельный. Украинские производители твердых сыров озаботились
созданием собственных сильных торговых марок + [Електрон. ресурс] //КомпаньоН.
- 2005. - N51-52. - С.30-33.
Саліхова
О. Внутрiгалузева мiжнародна торгiвля як критерiй технологiчного рiвня країни //
Економiст. - 2006. - N5. - С.24-28.
Саркісян
Л.Г. Формування механiзму подолання економiчних диспропорцiй розвитку
внутрiшньої торгiвлi // ВIСТI. Дiловий випуск. - 2006.-10 берез. - С.20-21.Вкл.
Сезонный
бизнес : Как компании, продающие сезонную продукцию, справляются с перепадами
спроса // Маркетолог. - 2006. - N5. - С.3-6.
Солнечный
остров Заполярья - "Заря" : Компания "Русский Проект"
оснастила экзотический супермаркет в
Мурманске // Новости торговли. - 2006. - N7. - С.54-57.
Спицин
М. Товародвижение и товарные запасы // Товаровед продовольственных товаров.
- 2006. - N2. - С.19-23.
Сысоева
С. Как провести инвентаризацию в магазине // Управление магазином. - 2006. -
N2. - С.25-28.
Торгiвля
за еталоном // Все для бухгалтера в торгiвлi. - 2005. - N52. - С.35-38.
Торгiвля
через автомати: i хочеться i колеться // Бухгалтерiя.Право.Податки. Консультацiї. - 2006.-10 квіт. - N15. - С.55-56.
Терехов
А. Уроки торгового патриарха : Одесская продуктовая розница прошла длинный путь
становления, который во многих регионах еще только предстоит пройти + [ Електрон. ресурс] // Компаньон. - 2006. -
N15. - С.36-38.
Управление
товарными запасами // Товаровед продовольственных товаров. - 2006. - N3. -
С.32-46.
Фролова
В. Расставить точки : Корпорация Sela
открыла магазины нового для Украины формата - аутлет // Бизнес. - 2006. - N16.
- С.111-113.
2.1. Оптова торгівля
Балабан М.П. Оптова торгiвля в iнфраструктурi товарного ринку: проблеми i тенденцiї розвитку // Науковий вiсник Полтавського унiверситету споживчої кооперацiї України: Серiя : Економiчнi науки. - 2006. - N1. - С.31-35.
Балабан
М.П. Оптова торгiвля в ринковому середовищi : Ефективнiсть функцiонування та стратегiя
розвитку: Монографiя / М.П. Балабан . - Полтава : РВВ ПУСКУ, 2005. - 153 с.
Брацун
А.О. Структурнi змiни в розвитку малого пiдприємництва в оптовiй та роздрiбнiй торгiвлi
України // Науковий вiсник Полтавського унiверситету споживчої кооперацiї України: Серiя : Економiчнi науки. - 2005. -
N1. - С.189-192.
Васильева
Н. EXTRAкты ритейла + [Електрон. ресурс] // Бизнес. - 2006. - N15. - С.133-136.
Виноградська
А.М. Технологiя комерцiйного пiдприємництва : Навч. посiб. - К. : Центр
навчальної лiтератури , 2006. - 780 с.
Грузопереработка
// Товаровед продовольственных товаров. - 2006. - N10. - С.7-19.
Дашков
Л.П. Организация, технология и проектирование торговых предприятий : Учебник /
д.э.н. Л.П. Дашков ; В.К. Памбухчиянц . - 6-е изд., перераб. и доп . -
М.:Издательско-торговая корпорация "Дашков и К" , 2005. - 520 с.
Коломієць
П. Поєднати опт i роздрiб : Сучасна торгiвля. Бесiда з професорами КНТЕУ Н.
Голошубовою та В. Лагутiним // ВIСТI. Дiловий випуск. - 2006.- 2черв. - С.22.
Лагутін
В. Нестабiльнiсть оптової торгiвлi : парадокс чи закономiрнiсть ? // Урядовий кур'єр.
- 2006.-6 квіт - С.6.
Чопенко
В. Як Чиполлiно помирився iз Синьйором Помiдором : Чи прислужиться Українi iталiйський досвiд органiзацiї гуртових
продовольчих ринкiв ? //Дзеркало тижня. - 2006. - N30. - С.11.
2.2. Роздрібна торгівля
Волосецкая
А. Мужественная канализация : Отечественные мебельные компании укрепляют организованный сбыт путем создания
крупноформатной розницы // Бизнес. - 2006. - N43. - С.128-132.
Гончарук
Н. Виключно українське : Український ринок роздрiбної торгiвлi // Контракти.
–2006.- N44. - С.34-35.
Гринів
Б.В. Аналiз товарообороту пiдприємств роздрiбної торгiвлi : Навч. посiбник /
Б.В. Гринiв . - Львiв : Львiв. комерц. академiя , 2005. - 148 с.
Дідківська
Л.I. Тенденцiї розвитку роздрiбних торговельних мереж та їх вплив на
конкурентне середовище // Актуальнi
Проблеми Економiки. - 2006. - N8. - С.119-125.
Исковских
Л. Как интерактивная реклама и SMS - акции продавать помогают + [Електрон.
ресурс] // Управление магазином. - 2006. - N9. - С.11-17.
Калинина
М. Влияние развития рознично - оптовой структуры на экономические показатели //Маркетинг.
- 2006. - N2. - С.89-100.
Канаян
К. Инструменты розничного аналитика + [Електрон. ресурс] // Управление магазином.
- 2006. - N2. - С.32-40.
Кирковский
А. Технологии и задачи эффективного управления предприятием розничной торговли
+ [Електрон. ресурс] // Управление магазином. - 2006. - N9. - С.23-38.
Кулаева
Н. Учет поступления товаров в организациях розничной торговли //
Управление магазином. - 2006. - N6. -
С.23-26.
Кулаева
Н. Формирование первоначальной (покупной) стоимости товаров в организации розничной
торговли // Управление магазином. - 2006. - N5. - С.17-22.
Лігоненко
Л. Роздрiбна торгiвля України у дзеркалi свiтових тенденцiй розвитку галузi + [
Електрон. ресурс] // Вiсник Київського нацiонального торговельно-економiчного
унiверситету. - 2005. - N6. - С.12-22.
Лошенюк
I.Р. Сучаснi методи досягнення конкурентних переваг у роздрiбнiй торгiвлi //
Науковий вiсник Полтавського унiверситету споживчої кооперацiї України.
Серiя : Економiчнi науки. - 2005. - N1. - С.125-129.
Машляковский
М. Инвестиционная привлекательность розничной торговли Украины // Новая
торговля. - 2006. - N3. - С.58-62.
Михайлова
Е. Дифференцированый маркетинг в розничной торговле // Маркетинг. - 2006. -
N2.- С.101-110.
Михайлова
Е. Переход розничной торговли на дифференцированный маркетинг // Маркетинг.
- 2006. - N3. - С.115-124.
Михайлова
Е. Ценообразование в сфере розничных продаж + [Електрон. ресурс] // Маркетинг.
- 2006. - N5. - С.113-126.
Нагапетьянц
Р. Маркетинг в розничной торговле + [Електрон. ресурс] // Маркетинг. - 2006. - N5. - С.66-74.
Национальная
Торговая Ассоциация России Розничные тренды : Стремительное развитие розничного
рынка рождает противоречия и конфликты. Тем не менее есть и позитивные кейсы //
Новости торговли. - 2006. - N11. - С.22-28.
Пацюк
А. Оценка эффективности работы розничного предприятия // Новая торговля. -
2006. - N4. - С.40-41.
Пашутин С. Розничная стратегия : Управление товарными категориями как универсальный инструмент повышения коммерческой эффективности торговых марок на потребительском рынке // Маркетолог. - 2006. - N5. - С.39-43.
Петруня Ю. Маркетинговi комунiкацiї в роздрiбнiй торгiвлi: передумови ефективностi // Маркетинг в Українi. - 2006. - N2. - С.15-19
Радаев В. Эволюция организационных форм в российской розничной торговле //Вопросы экономики. - 2006. - N10. - С.41-62.
Разливин
И. Штрихкод: все гениальное просто // Управление магазином. - 2006. - N9. -
С.48-53.
Роздрiбна
торгiвля Полтавщини в 1995-2005 роках: Стат. збiрник / Керiв. авт.кол. В.
Русiнов . - Полтава : Головне упр. стат. у Полт. обл. , 2006. - 63 с.
Розничные
торговые сети по продаже продуктов питания в России // Управление магазином. -
2006. - N6. - С.41-54.
Ростова
Е. Замороженный аромат : Европейская буланжерия в рознице // Новости торговли.
- 2006. - N9. - С.30-32.
Соболєв
В.О. Маркетингова орiєнтацiя пiдприємств роздрiбної торгiвлi + [Електрон.
ресурс] // Вiсник економiчної науки України. - 2006. - N1. - С.140-143.
Сушальська Т. Органiзацiя роздрiбної торгiвлi алкоголем: чого це коштує? // Бухгалтерiя. Право.Податки.Консультацiї. - 2006. - N27. - С.36-41.
Тамберг
В. Ребрендинг в розничной торговле + [Електрон. ресурс] // Управление магазином.
- 2006. - N3. - С.21-26.
Терехов
А. Уроки торгового патриарха: Одесская продуктовая розница прошла длинный путь
становления, который во многих регионах еще только предстоит пройти + [
Електрон. ресурс] // Компаньон. - 2006. - N15. - С.36-38.
Тягунова
Н.М. Становлення нової мережi продажу книжкової продукцiї в Українi: Сучасний
стан та перспективи розвитку // Науковий вiсник Полтавського унiверситету споживчої
кооперацiї України: Серiя : Економiчнi науки. - 2005. - N1. - С.121-124.
Управляемая
скидка - лояльный покупатель // Новости торговли. - 2006. - N8.-
С.60-61.
Федеев
С. Конкуренция в сфере розничной торговли // Управление магазином. - 2006. -
N3. - С.47-53.
2.3. Електронна торгівля
Виноградська
А.М. Технологiя комерцiйного пiдприємництва : Навч. посiб. / А.М. Виноградська
. - К. : Центр навчальної лiтератури , 2006. - 780 с.
Воронов
В. Мошенничество в электронной коммерции: Формы проявления и способы предупреждения // Маркетинг. - 2006. - N1. - С.101-114.
Воскресенский М. Аутсорсинг бизнес-процессов - основа управления дистанционными продажами + [Електрон. ресурс] // Проблемы теории и практики управления. - 2005. - N1. - С.63-68.
Иванов П. Виртуальные миры торговой галактики: Современная торговля стремится быть везде, где есть потребитель. А он все больше погружается в Интернет // Компаньон. - 2005. - N34. - С.28-30.
Коваленко
О. Розвиток пiдприємництва в iнтернет-торгiвлi // Вiсник Київського нацiонального
торговельно-економiчного унiверситету. - 2005. - N6. - С.28-33.
Международные
экономические отношения : Учебник / Под ред. В.Е. Рыбалкин . - 5-е изд.,
перераб. и доп . - М. : ЮНИТИ-ДАНА , 2005. - 605 с.
Теорiя
та практика торговельного обслуговування: Навч. посiбник / В.В. Апопiй; I.П.
Мiщук; С.I. Рудницький ; Ю.М. Хом'як . - К. : Центр навчальної лiтератури ,
2005. - 496 с.
Тягунова Н.М. Комерцiйна дiяльнiсть на ринку товарiв та послуг [Електрон. ресурс]: Опорний конспект лекцiй / к.е.н., доц. Н.М. Тягунова; О.А. Спориш, 2005. - Спосiб доступу: Електрон. чит. зал ПУСКУ
Яковлєв
Ю.П. Економiка торгiвлi з використанням iнформацiйних технологiй : Навч.
посiбник / Ю.П. Яковлєв . - К. : Центр навчальної лiтератури , 2006. - 376 с. -
2.4. Комісійна торгівля
Теорiя
та практика торговельного обслуговування: Навч. посiб. / В.В. Апопiй; I.П.
Мiщук; С.I. Рудницький; Ю.М. Хом'як . - К. : Центр навчальної лiтератури ,
2005. - 496 с.
Нагорна
О. Торгiвцi старiстю: Як заробити на антикварiатi // Контракти. - 2006. - N4. -
С.50-54.
2.5. Фірмова торгівля
Виноградська
А.М. Технологiя комерцiйного пiдприємництва : Навч. посiб. / А.М. Виноградська
. - К. : Центр навчальної лiтератури , 2006. - 780 с.
Iз
"Еко-маркетом" покупцевi економлять грошi // Вечiрня Полтава. - 2006.
–20 квіт.- С.3.
Открываем
супермаркет. Этапы // Новая торговля. - 2006. - N4. - С.106-107.
3. Зовнішня торгівля
Бондаренко Я. Доступно про горiлку : Торгiвля горiлкою на зовнiшнiх ринках // Контракти. -2006. - N40. - С.46-47.
Будкін В.С. Сучаснi тенденцiї регiональних змiн в мiжнароднiй торгiвлi + [Електрон. ресурс] // Актуальнi Проблеми Економiки. - 2006. - N1. - С.104-110.
Булатова Е. Тенденции развития
внешней торговли Украины + [Електрон. ресурс] // Вiсник Київського нацiонального
торговельно-економiчного унiверситету. - 2006. - N3.- С.5-10.
Вахненко
Т. Нееквiвалентнiсть зовнiшньої торгiвлi - фундаментальна проблема
економiчного розвитку країн, якi
розвиваються + [Електрон. ресурс] // Економiка України. - 2006. - N2. -
С.65-73.
Голубєва
В.О. Нетарифне регулювання зовнiшньоторговельної дiяльностi шляхом застосування
деяких митних формальностей // Зовнiшня торгiвля: право та економiка. - 2006. - N2. - С.64-69.
Горощенко
Л.Г. Динамика импортных и экспортных поставок различных видов сыров // Сыроделие
и маслоделие. - 2006. - N4. - С.5-9.
Зовнiшньоекономiчна
дiяльнiсть : Навч. посiб. / За ред. I.I. Дахно . - К. : Центр
навчальної лiтератури , 2006. - 360 с.
Зовнiшня
торгiвля послугами Полтавської областi : Стат. збiрник / Керiв. авт. кол. В.
Русiнов . - Полтава : Головне упр. стат. у Полт. обл. , 2006. - 35 с.
Корнієнко
Є. Аналiз та прогнозування показникiв зовнiшньої торгiвлi України: роль
факторiв РЕОК, зовнiшнього та внутрiшнього попиту // Вiсник Нацiонального
банку України. - 2006. - N7. -
С.24-31.
Литвицький
В. У заручниках зовнiшньої кон'юнктури + [Електрон. ресурс] : До аналiзу
основних напрямiв макроекономiчного розвитку України в 2005 роцi // Вiсник Нацiонального банку України. - 2006. - N5. -
С.23-27.
Лихолоб
Н. Интересы импортеров разделились: зерна или микс : Украинский
внешнеторговый рынок кофе, 2005 г. //
Food & Drinks. - 2006. - N3. - С.46-52.
Овсянніков
О.В. Формування зовнiшньоторговельних вiдносин на ринку зерна в Українi +
[Електрон. ресурс] // Економiка АПК. - 2006. - N5. - С.122-127.
Покрещук
О. Вiдкритiсть трансформацiйних економiк для зовнiщньої торгiвлi: емпiричнi оцiнки
// Зовнiшня торгiвля: право та економiка. - 2006. - N1. - С.6-11
Смирнов
I.Г. Митна логiстика та митна справа як чинники ефективної зовнiшньої торгiвлi України
// Зовнiшня торгiвля: право та економiка. - 2006. - N1. - С.27-33
Цьомик
Ю.В. Тенденцiї та ефективнiсть зовнiшньої торгiвлi України агропродовольчою продукцiєю
// Економiка та держава. - 2006. - N4. - С.42-44.
4. Торговельна діяльність в споживчій кооперації
Березін
О.В. Споживча кооперацiя в iнфраструктурi продовольчого ринку України //
ВIСТI. Дiловий випуск. - 2005.-29 лип.
- С.1-2.(Вклад.)
Людвічук
М. Кооперативна торгiвля: уроки iсторiї та сучаснiсть // Вiстi ЦССТУ. – 2006 -
5 жовт.- С.1,5.
Пасенко
В. У контекстi досягнень i прорахункiв : Стан та перспективи розвитку галузi торгiвлi
// ВIСТI. Дiловий випуск. - 2005.-22 квіт.
- С.4.
Фірсова
Н.В. Удосконалення аналiзу та планування витрат обiгу в пiдприємствах торгiвлi споживчої
кооперацiї // Науковий вiсник Полтавського унiверситету споживчої кооперацiї
України. Серiя : Економiчнi науки. - 2005. - N1. - С.150-156.